En riktig Tiger (hoppas överleva julen)

Mr Woods är tydligen en riktig tiger i sängen...

Nu har han verkligen varit out of bounds.

Man kan säga att han har haft problem att stoppa klubban i rätt bag.
Han har haft för många caddies och flera har fått känna på hans bollar.

I årets julhälsning från paret kan kanske den som tittar lite närmare på bilden
se att Elin också vet hur man hanterar en järnklubba. 

Hoppas nu bara att han får uppleva julen och jag rekommenderar honom att han
i fortsättningen hålar ur (alla andra) och bara gör Hole in one - Elin.

Ser du inte bilden? Högerklicka på krysset och visa bild.

Ps
Elin är riktigt förbannad men har lugnat sig lite och låter nu meddela
att hon har viss förståelse för sin mans hålproblem. Jag har ju i min
ungdom också haft svårt att välja rätt klubba, säger hon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart !!!!!!!!! Har alltid sagt att det är förenat med livsfara att golfa ....ändå fortsätter ni åka på GMR Själv är jag glad ...Mannen har ju nya klubbor ...många valmöjligheter blir det !!!!!!samtidigt är det svårt man vill ju oftast ha det man är van vid :)

2009-12-04 @ 14:25:23
Postat av: Anonym

Hellre en birdie i handen än en tiger i huset !!!!!!!!

2009-12-11 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0