JIM The Man



I´m a big fan of JIM CARREY. Han är komikens GUD. Hans namn borde alltid skrivas med versaler.

Se JIM i en fantastisk spelfilm om det amerikanska banksystemet. JIM CARREY spelar Carl Allen en beige bankman (som avslår krediter). Han förvandlas i filmen till en notorisk JA-sägare i alla sammanhang inte minst på sitt jobb. Vi förstår nu vad som inspirerat amerikanska bankmän. Filmen är sanslöst kul.

Nu är det min tur. I morgon transformeras jag från en beige bankman mitt i lågkonjunkturen.
Jag blir superhjälten  YES MAN. Alla krediter ska beviljas från och med nu. YES  YES  YES  ... 

Ps. Tur att ingen vet var jag jobbar.  :P

Kommentarer
Postat av: "Gojjan" (svägerskan)Gojjan

Behov av kredit !!:) Ringer imorgon ""superhero""

Och ditt svar YES YES!:)

2009-01-28 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0