Utsläpp

Lika bra att fortsätta på temat utsläpp. Här kommer därför några nördiga och nödigt nödvändiga funderingar;

- Varför blir det alltid en plutt kvar i toastolen? Den vägrar att spolas ner utan flyter enträget kvar likt en kork.
- Varför står det alltid någon utanför toan när man gjort en stor (och mycket ljudlig) leverans med kvarvarande korkplutt?
- Varför finns det ingen toa i närheten när man behöver den och när man hittar den har man inga mynt och när det är löst så är det inget papper kvar på rullen och slutligen, varför hamnar alltid jag i denna situation?
- Varför drar man automiskt in luft i näsan när någon avslöjar att den gjort fisleverans?
- Varför sitter det en måltavla i urinoaren när "Bulls eye" innebär att det stänker mest om man träffar denna?
- Varför är det starkaste minnet från min uppfostran. Sitt ner hemma och stå upp borta?
- Samt menade min far då att jag ska stå upp även när man gör den stora leveransen på bortaplan?
- Från vem kommer uttrycket. Det viktigaste för en person i min höga ålder är en jämn och fin avföring?

Tar tacksamt emot reflektioner/svar på dessa frågor från någon initierad utsläppsexpert. Kanske har ni egna funderingar som vi kan lösa tillsammans. För er som tycker att temat är lika pinsamt som en korkplutt på jobbet så kan jag tyvärr inte utlova att temat är uttömt även om du önskar en permanent avföring av ämnet på min blogg. Jag vet med säkerhet att ämnet ger mig fler läsare så räkna med korkeffekten (ämnet kommer återkomma)

Ps Om jag vågar kommer temat parning längre fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0