Sannolikhet för UFO o BHO?



När Obama installerades som president påstås ett UFO ha passerat förbi Washingtonmonumentet. Det påstådda UFO:t finns på en videoupptagning som nu granskas av experter. Videoupptagningen finns givetvis också på Youtube för den som är nyfiken. En del funderar nu på vad som observerats. Min fundering handlar istället om sannolikheten för det inträffade.

Jag delar upp mitt sannolikhetsresonemang i 3 delar.
Del 1. Presidentvalet.
Barack Obama, en svart president i USA, som har Hussein som mellannamn. Skaplig högoddsare, eller hur?
Del 2. UFOn
Sannolikheten för UFO är säkert mycket större än det amerikanska folkets val av president.
Del 3. Kombinationen
Men det är här det osannolika blir väl osannolikt. Jag tänker då på oddsen eller sannolikheten för kombinationen av det som inträffat. Vid installationen av en svart president med mellannamnet Hussein ses i samma stund ett UFO passera.
Slutsats
Med min konspiratoriska ådra kan jag bara finna en slutsats kring detta. Ett utomjordiskt övertagande står för dörren. BHO är det utomjordiska presidentalternativet. En ny världsordning väntar.

Ps. Vad fick man för odds på en spelad tia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0