Fisreglage

Måste komma på något system för att veta när jag släpper väder. Fritt blås hemma kan lätt göra att det kommer ofrivilligt på jobbet och i andra olämpliga situationer. Att som nu låtsas att det är någon annan funkar nog inte i långa loppet....
Det känns som de börjar misstänka mig och jag vet knappt själv om det är jag som är skyldig. Att försöka känna igen doften genom några snabba inandningar genom näsborrarna känns inte som en tillfredställande metod för att bedöma detta även om jag snabbt känner igen min egna alster så är det lite sent att konstatera detta i efterhand. Proaktivetet är helt klart att föredra. Tills jag löst den här prekära frågan kommer jag att passa mig extra på torsdagar. Har någon något tips i övrigt?

Ps  Jag gillar ärtsoppa.

Kommentarer
Postat av: "Gojjan" (svägerskan)Gojjan

Det måste väl finnas ngn knipövning även för killar ! Om du inte får någon hjälp ring mödravården , de brukar alltid vilja hjälpa även pappor tror ja` :) Var snäll mot familjen och börja träna redan i helgen !!!!!!! Kram

2009-01-16 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0