"Jätte" mysig spelkväll med familjen

Visst är det jättetrevligt att spela spel med familjen.
Liten avkopplande stund utan spänningar eller prestige.

Spelet tar sin början med lite ansträngda små skratt.
Några små roliga pikar och kommentarer senare
är det fullt krig.....

Jag har förstås otur (enda hindret för att jag ska avgå med segern).
Min dotter garvar och min annars så timida hustru hånler.

Som vanligt alla mot en!!

Vi gapar och skäller.
Vi skriker och gnäller.

Vann gjorde jag föstås inte heller eftersom det var en
komplott som vanligt. ALLA MOT EN!!

Detta skriver jag ensam i sängen. Avslutade med att
riva ned spelplan med pjäser på golvet svära och rusa
upp på rummet.

Det är jätte mysigt att spela spel med familjen.

Ps.
Någon som har tips på;
Några bra sällskapsspel för familjen?
Hur gör man när man spelar bara lite på kul?
Någon bra familjeterapeut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0