Är du vaken Mr Spock?

Följande inlägg skrevs i vaket tillstånd....tror jag??

Jag drömde att jag var vaken. Eller så var jag vaken.
Jag vet faktiskt inte om jag drömde eller var vaken.

När livet är riktigt skit eller när det händer obehagliga saker
önskar man att man vore i en dröm. Man blir väckt och allt är ok.

Jag är mitt i en dröm en riktigt verklig dröm. Snälla väck mig.
Eller så är det så att allt jävelskap är på riktigt. Då behöver jag
som ett barn vaggas till sömns...

Världen är rätt absurd. Det kan lika gärna vara en skum dröm som
man är mitt i. 

Och du då.... Kanske är du bara med i min dröm. 

Snälla någon vaken väck mig ur detta inlägg.

Ps
Nedan ser ni en bild ur min värsta mardröm...
Hoppas verkligen det är en dröm o inte på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0